STADA тұрақты өсуде
2021 жылы әлемдік экономика жаңа коронавирустық инфекцияның пандемиясынан туындаған турбуленттілікті сезінуді жалғастырды, ал нарықтағы жағдайды болжау мүмкін емес. Фармацевтика саласы да ерекшелік емес. Ол да, барлық басқа салалар сияқты, әзірше соңына дейін түзетіле алмайтын қазіргі жағдайдың қысымына ұшырауды жалғастыруда.
Дегенмен, бөлшек сауда нарығының өсу қарқынының төмендеуі аясында 2021 жылдың бірінші жартыжылдығының қорытындылары бойынша STADA сатылымының жалпы өсуі, оның ішінде органикалық өсім, сондай-ақ сатып алу және қосып алу 2020 жылдың ұқсас көрсеткіштерімен салыстырғанда +55% құрады.

Компания дәстүрлі түрде белсенді болатын нарық сегменттеріндегі үлесін арттырды. Ресейдегі Consumer Healthcare (СНС) сегментінде 2021 жылдың бірінші жартыжылдығында STADA сатылымының өсуі 2020 жылдың салыстырмалы кезеңіне қарағанда +57% (органикалық өсуді, сатып алуды және қосып алуды қоса алғанда) құрады. «Аквалор», «Снуп», «Витапрост», «Артра», «Витрум» және «Низорал» сияқты танымал брендтер сенімді өсуді көрсетеді (YTD June 2021, IQVIA деректері бойынша). STADA компаниясының «Кардиомагнил» флагмандық бренді де сенімді түрде өсуде. «Жасыл Крест» фармацевтикалық сыйлығының тәуелсіз қазылар алқасы оны «Жыл бренді» санатындағы «Рецептсіз препарат» номинациясына жеңімпаз деп анықтады.
Ресейдегі рецепт бойынша сатылатын препараттар (Rx) сегментінде 2021 жылдың бірінші жартыжылдығында STADA сатылымының өсуі 2020 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда +52% (органикалық өсуді, сатып алуды және қосып алуды қоса ) құрады, бұл «Эдарби», «Випидия» және «Транексам» (IQVIA деректері бойынша, TRD бағасындағы үлес, қаңтар-маусым 21 кезеңі) сияқты брендтердің нарық үлесінің өсуіне байланысты.
Осылайша, 2021 жылдың бірінші жартыжылдығының қорытындысы бойынша STADA тобы IQVIA деректері бойынша Ресейдің бөлшек сауда нарығындағы фармацевтикалық компаниялар рейтингінде екінші орынды иеленді.
Локализацияға бет алу

STADA — Ресейдің фармацевтика индустриясының ең ірі инвесторы — соңғы 15 жылдағы жалпы инвестиция 1 млрд АҚШ долларынан асты. Компания локализацияның ең терең деңгейлерінің біріне ие — 65%-дан астам және осы бағытқа инвестиция салуды жалғастыруда. 2021 жылдың қыркүйегінде STADA өзінің «Нижфарм» алаңында STADA — «Хемофарм» өндірістік алаңшасында жаңа талдамалық зертханалық орталықты және жаңа субстанцияларды дайындау учаскесін ашты. STADA-ның бұл жобаларға салған инвестициясы жалпы алғанда 7,2 млн еуродан асты. Бұл — ұзақ мерзімді инвестициялық жоспарларды жүзеге асыру жолындағы жаңа қадам және дәрілік препараттарды тек Ресейде ғана емес, шетелде де пациенттер үшін қолжетімді етудің тағы бір мүмкіндігі..
Денсаулық сақтау саласына деген сенімнің өсуі
Биыл фармацевтика өнеркәсібіне деген сенімнің өсу үрдісі қалыптасты. Covid-19 індеті бүкіл фармацевтика өнеркәсібінің икемділігі мен тұрақтылығының жоғары деңгейін анықтады. Фармацевтика — тек бизнес қана емес, ең алдымен, халықтың өмірі мен денсаулығы тәуелді болып саналатын, пациентке бағытталған сала деген түсінік пайда болды.
15 елден, соның ішінде Ресейден келген 30 000 респондент арасында жүргізілген STADA Health Report жыл сайынғы зерттеуінің нәтижелері ресейліктердің денсаулық сақтау жүйесіне деген сенімі жалпы алғанда — өткен жылмен салыстырғанда 7%-ға өскенін көрсетті, бұл 41%-ды құрады. Ресей бұл көрсеткіштің ең жылдам және сенімді өсу қарқынының бірін көрсетеді — Сербиядан кейінгі өсу қарқыны бойынша екінші орында (+12%). Бес ресейліктің үштен астамы (62%), егер пандемия болашақта орын алса, елдің денсаулық сақтау жүйесінің дайындығы жоғары деңгейде болады деп санайды. Бұл нәтиже Ресейді сауалнамаға қатысқан 15 елдің ішінен алтыншы орынға қояды. Бұл ретте 15 ел бойынша орташа нәтиже 59%-ды құрады.
Жыл лончтары

STADA тобы өзінің азық-түлік портфелін кеңейту және пациенттерге өткір және созылмалы ауруларды емдеуге және жалпы денсаулықты нығайтуға арналған жаңа шешімдерді ұсыну арқылы адамдардың денсаулығына қамқорлық жасау миссиясын жалғастыруда. Биыл компания CHC және рецепт бойынша сатылатын препараттар сегменттерінде бірден бірнеше жаңа өнімдер шығарды. Көктемде STADA компаниясы зеңге қарсы дәрілер нарығында «Фунгодерил» брендін енгізді, сонымен қатар неврологиялық портфельді ауырсынуға қарсы белгілі препараттың жаңа түрімен — дереу босатылатын таблеткалармен толықтырды. Күзде компания 2-типті қант диабетін кешенді емдеуге арналған аралас препаратты, сондай-ақ «Дефемилема» интимдік гигиена құралдарының жаңа желісін, «Артра» желісіндегі жаңа бренд — «Артраксикам» ауырсынуды басатын кремін, сондай-ақ СНУП арнайы ең кішкентайлар үшін әзірлеген СНУППИК мұрын тамшыларын шығарды.
Жарнамалық науқандарға жаңа тәсілдеме
2021 жылы компания Consumer Healthcare сегменті брендтерінің маркетингтік коммуникацияна қатысты тәсілдемесін жаңартты. STADA тобы белсенді өмір салтын жалғастыру үшін денсаулыққа қамқорлық жасаудың маңыздылығын көрсететін бірқатар жаңа жарнамалық роликтерді шығарды. Бұл, мақсатты аудиторияны едәуір кеңейтуге, оларды жасартуға және брендтерге деген адалдықты арттыруға мүмкіндік берді. Осылайша, мысалы, маусым айында STADA тобы «Кардиомагнил» препаратын қолдайтын жаңа науқанды бастады, онда назар жаңа аудиторияға: 40 жастан асқан ерлер мен 50 жастан асқан әйелдерге, сонымен бірге адал аға буынға аударылады.
STADA: адамдардың денсаулығына қамқорлық жасаймыз

Медициналық қызметтердің қолжетімділік деңгейін арттыру мақсатында STADA тобы STADA жылжымалы диагностикалық кешені негізінде Ресейдің ең шалғай бұрыштарында тұратын адамдарға медициналық тексерулер ұйымдастырды. «STADA: адамдардың денсаулығына қамқорлық жасаймыз» әлеуметтік жобасы, әсіресе коронавирустық инфекциядан кейін, терең диспансерлеуден өту қажеттілігіне назар аударуға арналған. Жоба жыл сайынғы фармация және медицина саласындағы Russian Pharma Awards 2021 аясында кәсіби қоғамдастықты жоғары бағалады.
Пациенттердің және кәсіби қоғамдастықтың мойындауы
2021 жылы STADA бірқатар сыйлықтар мен байқауларда жеңіске жетті.
STADA тобы Eurasian Pharma Awards байқауында «Жылдың халықаралық компаниясы» номинациясында жеңіске жетті. Байқаудың сараптамалық қазылар алқасы тарапынан STADA қызметіне жоғары баға беру, компанияның — Ресей мен ТМД елдерінің фармацевтикалық нарығындағы көшбасшылардың бірі, сондай-ақ өңір елдерінің фармацевтикалық индустриясындағы ең ірі халықаралық инвестор мәртебесін тағы да растайды.
STADA тобы «Төменгі Новгород облысының инвестициялық жобасы — 2020» өңірлік байқауында «Өнеркәсіптік өндіріс саласындағы жылдың инвестициялық жобасы» номинациясында жеңіске жетті. STADA компаниясының бірден алты бренді — «Кардиомагнил», «Витрум», «Артра», «Кальций Д3 Никомед», «Низорал» и «Левомеколь» — жыл сайынғы ұлттық «Ресейдегі № 1 марка — 2021» тұтынушылар сенімі сыйлығының лауреаттары атанды.
STADA тобының ресейлік «Хемофарм» өндірістік алаңшасы Калуга облысындағы ең қауіпсіз еңбек жағдайлары бар үздік компаниялардың қатарына кірді, сонымен қатар Калуга облысының Еңбек және әлеуметтік қорғау министрлігінің бағалауы бойынша «500 адамнан аз жұмыскерлері бар бюджеттен тыс саладағы ұйымдар арасында қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау бойынша үздік ұйым» номинациясы бойынша үздік үштікке кірді.
STADA Қазақстандағы «Денсаулық сақтау» саласындағы ең тартымды жұмыс берушілердің үштігіне кірді.
Қызметкерлерге қамқорлық жасау
2020 жылы басқарушы команда ауысқаннан кейін, Takeda-мен мәміле аяқталғаннан кейін және компанияның 400-ден астам қызметкері STADA құрылымына кіріктірілгеннен кейін, HR командасы алдына әртүрлі корпоративтік мәдениеттерді: жаңа басқарушылық топ мен мәскеулік кеңсені, «Нижфарм» және «Хемофарм» өндірістік алаңшаларын, Takeda-дан ауысқан қызметкерлерді біріктіру міндеті қойылды. Жыл бойғы тұрақты тамырлық зерттеулер, қызметкерлердің қатысуы ең жоғары деңгейде қала беретінін көрсетті. Негізінен, үздік менеджменттің қызметкерлермен тұрақты қарым-қатынасы және компания пандемия кезінде көрсеткен қолдауының арқасында: өндіріс қызметкерлері үшін тегін трансферлер мен түскі астарды, жеке қорғаныс құралдарын, эпидемиологиялық жағдайға қарамастан кеңсе қызметкерлері үшін жұмыс кестесіне икемді тәсілдемені қамтамасыз етеді — 2/3: кеңседе 3 күн, қашықтағы режимде 2 күн жұмыс істеу.
Өз бизнесінің өсіп, дамуына қарай, STADA тобы мәскеулік кеңсені Москва Сити ғимаратына көшіру туралы шешім қабылдады. Ашық кеңсе кеңістігі қызметкерлерге бір-бірімен жақсы қарым-қатынас орнатуға, іргелес бөлімдерінің қызметкерлеріне ыңғайлы қол жеткізуге мүмкіндік береді, біртұтас команда құрамында жұмыс істеу сезімін тудырады. Кешендегі барлық нәрсе жаңа заманауи жұмыс форматы сезімін сыйлайды.